perjantai 16. marraskuuta 2012

Es ist Abend

Todellakin on taas ilta, perjantai-ilta. Saa taas rauhottua ja tehä kaikkee mukavaa. Päästiin tänään koulusta jo yhdeltä, mikä oli ihanaa vaihtelua. Olin jo kolmelta kotona, kun normaalisti olisin päässy vasta silloin koulusta. Nyt on koulussa menossa kolmas jakso ja se onki vähä helpompi ja kivempi, ainaki edelliseen jaksoon verrattuna.

Viime postauksesta tosiaan onki jo aikaa öö... reippaasti yli kuukausi (piti luntata blogin puolelta :D) Paljo on ehtiny taas tapahtua siinä välis. Koulut on jatkunu ja ihan kelpo menestyksellä! Itte oon ainaki tyytyväinen. Alkaa myös tottua tohon kouluun ja sen menoon ja oikeesti tykkään olla sielä! :)






Satohan tossa yhessä vaiheessa luntaki ja me oltiin Suskin kans ihan fiiliksissä, mutta sitten ne suli pois..yhyy. Toisaalta olin silloin helpottunu, mutta sitte oli kuitenki sellanen NOU fiilis :D Mutta kyllä sitä lunta kerkee myöhemminki sataan ja sitä ehtii viä kiroon moneen kertaan, joten ei se haittaa, että sitä enää oo/ ei oo tullu. Ja pitää sitä vähä lapsettaakki, että harmittaan jäi ku ei tehty lumiukkoo olleskaa. :( No kaippa senki kerkee viä :D





Nyt en kyllä yhtää tiä mitä mun pitäis viä kertoo. Ajattelin, että mulla ois paljoki asiaa ku on pitkä aika ku oon viimeks kirjotellu. Mutta ei näköjään. Ja toisaalta musta on kivaa ajatella, että mä voin kirjottaa kun mua huvittaa eikä haittaa, että mun kirjottelemisella on taukoo. Nyt taidan lopetella tähän, koska kirjotusta ei ny oikee synny ja haluun mennä kattoon telkkua.
Auf Wiedersehen und gute Nacht!


Ei kommentteja: