lauantai 25. elokuuta 2012

Ohhoh

On tullu pidettyä vähäsen tota kesälomaa ja koulu on vieny mennessään. Alotin siis nyt syksyllä lukiossa ja uudella paikkakunnalla. Ja oikeesti siä on tosi mahtavaa! Alku oli aika jännää ja niin, mutta nyt oon alkanu tutustuun niihin mun luokkalaisiin ja kaikki vaikuttaa tosi kivoilta. Opettajat on reiluja ja mukavia ja kaupungissa on ihanaa asua! (: Aika tiukka aikataulu tuola on, että mennään asioita tosi nopeeta läpitte, mutta ei se haittaa. On kivaa ku kaikki päivät ei oo samanpitusia, vaan ne vaihtelee ja välillä on lyhkäsempiä päiviä. Oli siis fiksu päätös mennä toiseen lukioon! En kadu yhtään. Mut tietty jää vanhoja kavereita ihan kauhee ikävä, mut kyllä mä niitä nään ja juttelen niitten kans. Yhteyttä pidetään! <3


Eli nyt siis viikonlopun viettoa kotosalla ja rentoillen, vaikka pitäis saksan sanoja opiskella, mut en jaksa vielä. Kyllä mä ne luen, sitten myöhemmi.. Mutta nyt taidan mennä pihalle, ku mua luvattiin opettaa ajaa autolla, omg. Mitähä tästäki tulee? See you later, alligator!

 

Ei kommentteja: