tiistai 5. kesäkuuta 2012

Bonsoir

Lauantaina loppu koulut ja siinä oli mun peruskouluni. Lukioon jatkuu mun matka sitte syksyllä,  jei! Tai en tiiä onko siinä paljoo riemuittemista, ku töitä saa kuiteski paiskia aikas paljo sen lakin eteen, mutta kaippa se on sen arvostaki.
Noo, päätösjuhla meni hyvin ja nopeesti. Tuntuu jotenki hassulta, ku ei oo enää siinä porukas ens vuonna, mutta toisaalta ku oon menossa toiselle paikkakunnalle lukioon niin maisemanvaihdos tekee iha hyvää. Saa alottaa puhtaalta pöydältä! :)


Kysyn vaan, että missä se kesä on? Nyt on neljänä päivänä satanu ja ollu kylmää. Ei oo kivaa. Mä haluan lämpimän ja aurinkoisen kesän tänne nyt heti! Haluan käyttää toppeja, shortseja ja mekkoja. Tai mikä mua estää niitä käyttämästä nytte, mutta en halua paleltua tai saada flunssaa. Nytki ku oon kattonu tän viikon säätä ni ei oikee oo yhtäkää päivää milloin paistais aurinko ilman pilviä.. Argh. Haluan rusketuksen jajaja niin.. Okei, tuli varmaan selväksi? :D


Pakkailin tänään muuten vaatteita reissua varten. Oon siis menossa ens viikolla Suskin luo, jes! Pääsee kaupungin hulinaan, shoppaileen ja ennen kaikkee näkee Suskia pitkästä aikaa. On ikävä! :) Siellä sen tykönä sitten vierähtääki koko kesäkuu, eikä mulla oo ainakaa mitään valittamista. Musta on kivaa olla kaupungissa, missä on koko ajan ihmisiä ympärillä ja tapahtuu. Siellä on enemmän tekemistäki, joten saan aikani kulumaan paremmin :) Voin muuten kertoa, että tuli ihan kiva keko vaatteita ja oli meinaan pakkaaminen ku pitää ajatella kaikki kengät, takit yms mukaan!


Mutta taidan tässä jatkaa datailua ja kirjottelen taas kun tulee semmonen olo, että on jotaki kerrottavaa. + Tää uusi bloggeri vaatii totuttelua.
See you later alligators!

Ei kommentteja: